سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضریب نفوذ تلفن همراه در کردستان به ۱۴۵ درصد رسید

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به واگذاری بیش از دو میلیون و ۴۴۱ شماره تلفن همراه اول در استان، گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه اول در استان ۱۴۵ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - آزاد حکمت ظهر امروز اظهار کرد: علاوه بر نقاط شهری و روستایی در استان، در نقاط جاده ای (اصلی و فرعی) نیز خدمات تلفن همراه اول به مشتریان ارائه می‌شود.

او گفت: خطوط واگذار شده دائمی ۲۹۱ هزار و ۹۶۹ عدد و خطوط واگذارشده اعتباری دو میلیون و ۱۴۹ هزار و ۵۰ عدد است که مجموع خطوط واگذار شده دائمی و اعتباری را به دومیلیون و ۴۴۱ هزار و ۱۹ رسانده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان می گوید: از مجموع خطوط واگذار شده به مشتریان، تعداد ۱۴۷ هزار و ۳۶۰ شماره آن در سال جاری واگذار شده است.

او گفت: اعتماد مشتریان نسبت به کیفیت و خدمات تلفن همراه اول و همچنین ارائه خدمات با کیفیت از سوی این مجموعه، موجب افزایش ضریب نفوذ آن از ۱۳۷ درصد به ۱۴۵ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ شده است.

حکمت تعداد سایت‌های BTS در سطح استان را ۸۲۸ مورد عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۵۸۰ سایت دارای تکنولوژی ۴G و تعداد ۴۱۷ سایت نیز دارای تکنولوژی ۳G هستند که شرایط بهره مندی مشتریان از خدمات با کیفیت‌تر در راستای ارسال پیام در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق دیتا و VOICE فراهم است.

به گفته او: اکثر سایت‌های دارای تکنولوژی ۴G به صورت مشترک دارای تکنولوژی ۳G هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: طی چند سال اخیر پروژه‌های مختلفی با هدف تقویت و بهبود خدمات تلفن همراه اول در سطح استان اجرا شده است که رشد ۱۱۱ درصدی تعداد سایت‌های BTS و ارتقا تکنولوژی‌های نصب شده بر روی آن‌ها موید این مهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به تلاش مضاعف این مجموعه از ابتدای پاندمی ویروس کرونا به منظور پاسخگویی به نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی مشتریان تلفن همراه اول به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در راستای بهره مندی از آموزش‌ها و کلاس‌های آنلاین در بستر شاد و ... در نقاط شهری و روستایی استان اشاره کردو گفت:با نصب سایت‌های جدید و ارتقا تکنولوژیِ تعداد قابل توجه‌ای از سایت‌های BTS گام‌های بلندی برداشته شده است.

حکمت، اجرای اهداف و برنامه‌های عدالت اجتماعی در نقاط روستایی استان توسط مخابرات منطقه را یادآور شد و گفت: با هدف پاسخگویی و ارائه یکسان خدمات و سرویس‌های تلفن همراه اول اقدامات چشمگیری در روستا‌ها صورت گرفته است.

او با بیان این مهم که ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه خدمات تلفن همراه اول در روستا‌ها خارج از تعهدات مخابرات منطقه است گفت: علی رغم این مهم به منظور ارائه و بهره مندی روستاییان عزیز از خدمات تلفن همراه اول و بستر‌های ارتباطی نسبت به اجرای پروژه‌های فنی در تعداد قابل توجه‌ای از روستا‌ها اقدام شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.