سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی چقدر مستمری می‌گیرند؟

رئیس اداره فناوری اطلاعات بهزیستی خراسان رضوی گفت: از ۲۱۴ هزار خانوار تحت پوشش خدمات مستمر و غیر مستمر، ۸۰ هزار خانوار مستمری‌بگیر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد  منوچهر عدالت‌جو گفت: ۸۰ هزار خانواده در خراسان رضوی از بهزیستی استان مستمری می‌گیرند، ۴۵ میلیارد تومان هزینه ماهانه برای پرداخت مستمری به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی تعریف شده است.

به گفته او مستمری این خانواده‌ها بر اساس بعد خانوار و به ازای خانواده‌های تک نفره ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مستمری ماهانه دریافت می‌کنند که به صورت متمرکز به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌گردد.


بیشتر بخوانید


عدالت‌جو گفت: در حال حاضر ۱۹۵ مرکز مثبت زندگی در سراسر استان کار خدمت رسانی را عهده‌دار هستند که ۸۰ واحدشان در مشهد مستقر می‌باشند.

 سامانه‌های ۱۴ گانه بهزیستی، اغلب فرایند‌های خدمتی سازمان را به صورت الکترونیکی ارائه می‌کند و خدمات باقیمانده نیز در دست برنامه‌ریزی قرار دارند تا همه‌ی خدمات ۱۵۰ گانه‌ی بهزیستی را در بر بگیرد، در حال حاضر حدود ۸۰ هزار پرونده از مجموع ۲۱۴ هزار پرونده‌ی دائر به مراکز مثبت زندگی واگذار گردیده و انجام فعالیت‌های ۲۲ گانه‌ی قابل واگذاری به این مراکز نیز به تدریج در حال انتقال به آن‌ها می‌باشد.

انتهای پیام//ف.ح.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.