سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۷۴ زندانی جرائم غیرعمد در یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۷۴ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد با کمک خیرین و نیکوکاران از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - سید مسعود عظیمی گفت: بدهی این مددجویان مبلغ ۶۷۹ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال بود که مبلغ ۵۴۱ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال با همت اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۱۳۷ میلیارد و ۸۵۲ ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۵۶ نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

او با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد شده  ۱۲۲ مددجو مربوط به محکومین مالی،۲۱ مددجو محکوم نفقه، ۱۵ مددجو محکوم پرداخت مهریه، ۹ مددجو محکوم پرداخت به دیه حادثه کار، ۵ مددجو محکوم به پرداخت دیه تصادفات رانندگی و ۲ مددجو محکوم به پرداخت دیه غیر عمد بودند.

این مقام مسئول گفت: از این تعداد آزادی ۳۸ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین با همت مددکاران این ستاد و ۱۳۶ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۱۴ مددجو زن و ۱۶۰ مددجو مرد بودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۸ محکوم مالی جرائم غیر عمد با اجرای پویش "فجر رهایی" در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: به همت نیکوکاران، خیرین و صاحبان کسب و کار این تعداد محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانوده خود بازگشتند.

او گفت: بدهی این مددجویان مبلغ ۶۶ میلیارد ریال بود که مبلغ ۴۹ میلیارد ریال با همت اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۱۷میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۸ نفر و بازگشت آن‌ها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.