سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان: باید به مدیریت با ثبات در فوتبال برسیم

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: باید روندی را جلو ببریم تا به مدیریت باثبات برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان -  پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه ای به اتفاق آرا شهاب الدین عزیزی خادم را از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار کرد و میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد.

قرار است اردیبهشت سال آینده جلسه مجمع عمومی فدراسیون برای برکناری عزیزی خادم برگزار شود.

علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در این مورد و تغییر اساسنامه گفت: اساسنامه که تغییر داده شد، شرایط را هم تغییر داد، اما کاری بود که انجام شده است. انتخابات توسط مجمع برگزار شده بود و قبلا در اساسنامه داشتیم، اگر هیئت رئیسه بخواهد عضوی را تعلیق کند می‌تواند موقت این کار را انجام دهد و بعد باید در مجمع تصمیم اصلی را بگیرند. باید صرف نظر از عملکرد فردی، اساسنامه را به گونه ای تنظیم کنیم که به فوتبال مان صدمه وارد نشود و کار فوتبالمان جلو برود. باید شرایط فوتبال به گونه‌ای باشد که ضرری آن را تهدید نکند و  روندی را پیش ببریم تا به مدیریت باثبات برسیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر این کار رخ دهد.

کفاشیان سابقه ریاست فدراسیون فوتبال و رئیسه کمیته ملی المپیک ایران را در کارنامه دارد.

کفاشیان گفت: اساسنامه نقش مهمی را در فوتبال مان ایفا می‌کند و تصمیم می‌گیرد چه کسی تخلف کرده یا نکرده است. شکل فعلی اساسنامه ممکن مشکل جدی را در فوتبالمان ایجاد کند. باید هر چه سریع‌تر مجمع برگزار شود تا فدراسیون از بلاتکلیفی خارج شود. ماجدی جوان است و فوتبالی بوده است. او می‌تواند از عهده سرپرستی فدراسیون بر بیاید. باید اعضای فدراسیون از ماجدی حمایت کنند. بحث جادوگری در فدراسیون برایم غیرقابل باور بود، اما وقتی فهمیدم تعجب کردم و گفتم که اگر کسی می‌خواهد به این چیزا پایبند باشد، نمی‌تواند دوام بیاورد.

کفاشایان در پرسش به این سوال که آیا ممکن است دوباره به فدراسیون فوتبال بازگردد، پاسخی نداد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.