سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفاری یک هزار متر از تونل ۳ هزار و ۵۰۰ متری چری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار امسال تونل چری ۵۷۵ میلیارد ریال بود که از این میزان، تنها ۱۰۰ میلیارد ریال به صورت اسناد خزانه تخصیص داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای حیدری سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید تونل در حال احداث چری گفت: تا کنون یک هزار متر از این تونل سه هزار و ۵۰۰ متری حفاری شده است.

با توجه به اینکه اعتبار این پروژه از محل ردیف اعتباری طرح شهرکرد - بازفت - مسجد سلیمان تأمین می‌شود؛ مشکل اعتباری این طرح جزء مصوبات سفر آتی ریاست جمهور به استان پیش بینی شده است و امیدواریم مشکل اعتبار کل این طرح برطرف شود.

مناقصه انتخاب پیمانکار جدید تونل چری روز‌های آینده انجام می‌شود

آقای مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز شروع احداث تونل چری را از سال ۹۴ دانست و گفت: اعتبار امسال این پروژه ۵۷۵ میلیارد ریال بود که از این میزان تنها ۱۰۰ میلیارد ریال به صورت اسناد خزانه تخصیص داده شده است و این در حالی است که فقط میزان بدهی این پروژه به پیمانکار ۵۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.


بیشتر بخوانید


مناقصه انتخاب پیمانکار جدید این پروژه برای انجام پوشش بتنی طی روز‌های آینده انجام می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در بازدید از شروع احداث تونل تاراز یک در منطقه بازفت، طول این تونل را یک هزار و ۱۳۲ متر و واریانت آن را ۱۱ کیلومتر عنوان کرد و گفت: با احداث مجموعه تونل‌های تاراز که یکی از آن‌ها در محدوده استان قرار دارد، در مجموع ۴۰ کیلومتر مسیر چهارمحال و بختیاری به خوزستان نزدیک‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
دو خطه شدن این مسیر ،مرکز کشور را به جنوب و پایتخت و شهرهای شمالی و خوزستان را هم بهم نزدیک میسازد یعنی این جاده ترانزیتی بر صرفه جویی وقت و عمر مسافران زیادی تاثیر میگذارد و همچنین با کوتاهتر و میانبر کردن مسیر با تونل و پل هم در وقت و هم در سوخت صرفه جویی خواهیم کرد.
متاسفانه سرعت پروژه بسیار کند است که امیدواریم با تلاش همه مسولان و مدیران و فرمانداران شهرستانهای این مسیر ترانزیتی هر چه زودتر بهتر و زودتر به بهره برداری و عریض سازی برسد.