سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ده‌ها میلیون افغانی از پول متقاضیان پاسپورت دزدیده شد

ده نفر در پیوند به دزدیده شدن پول تعرفه بانکی متقاضیان پاسپورت دستگیر شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع معتبر در ولایت لوگر تأیید می‌کنند که یک کارمند مدیریت پاسپورت این ولایت حدود ۳۰ میلیون افغانی از پول تعرفه بانکی متقاضیان پاسپورت را با خود برده است.

مسئولان قوماندانی امنیه لوگر می‌گویند که تا کنون در پیوند به این رویداد ۱۰ تن را بازداشت کرده‌اند.

یک منبع که  نخواست هویتش فاش شود گفت حدود ۱۰ روز می‌شود که یک کارمند اداره پاسپورت لوگر ۳۰ میلیون افغانی عواید پاسپورت این ولایت را با خود برده و فرار کرده است.

به گفته منابع این کارمند پول‌ متقاضیان پاسپورت را پیش از بایومتریک کردن جمع‌آوری می‌کرده و به آنان می‌گفته است که زودتر از نوبت بایومتریک و چاپ پاسپورتشان می‌رسد.

از سویی هم شماری از متقاضیان پاسپورت که پول‌هایشان را این کارمند با خود برده است می‌گویند که باید روند توزیع پاسپورت در این ولایت سریع و شفاف شود.

متقاضیان پاسپورت در لوگر از مسئولان محلی می‌خواهند که روند توزیع پاسپورت در این ولایت را راحت سازند و در کنار آن جلو کارمندان سوءاستفاده‌گر را بگیرند.

در همین حال احمدالله انس، سخنگوی قوماندانی امنیه لوگر گفته است که یک کارمند حکومت پیشین و فعلی پول‌های جمع‌آوری شده مردم را دزدیده و فرار کرده است.

به گفته احمد الله انس آن‌ها تا حال در پیوند به این رویداد ۱۰ فرد مشکوک را بازداشت کرده‌اند.

پیش از این منابع خبری گفته بودند که شماری از شهروندان از آنچه «فساد گسترده» در مدیریت پاسپورت ولایت میدان وردک می خوانند، شکایت دارند و می گویند که نیروهای طالبان عریضه هایشان را دریافت می کنند؛ اما در بخاری هایشان می سوزانند.

انتهای پیام/ ر

 

 

برچسب ها: طالبان ، پاسپورت ، لوگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.