سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از نیم تن تریاک در فاریاب

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۳ دستگاه خودرو، کشف ۵۵۷ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیس فاریاب خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاریاب پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او می‌گوید: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان، با تشکیل ۳ تیم عملیاتی، محور فرعی منتهی به روستای موردان را تحت کنترل خود قرار دادند و به محض مشاهده خودروی پراید حامل مواد به آن دستور ایست دادند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری و سرانجام با عکس العمل ماموران توقیف و در بازرسی از آن، ۵۵۷ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف و راننده نیز دستگیر شد.

او گفت: در ادامه این عملیات، رانندگان ۲ دستگاه خودروی سمند و پژو ۴۰۵ به عنوان راه پاک کن وقتی عرصه را برخود تنگ می‌بینند با رها کردن خودرو‌ها در منطقه از محل متواری شدند.

سردار ناظری گفت: در مجموع طی این عملیات یک قاچاقچی دستگیر، ۵۵۷ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد و با تشکیل پرونده در این رابطه، متهم به مرجع قضایی معرفی شد. 

به گفته او دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.