سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مباحث فرهنگی در موفقیت ها و معضلات جامعه موثر است

امام جمعه شهرستان لامرد گفت: سر نخ بیشتر موفقیت های ایجاد شده و یا معضلات حادث شده در جامعه، مسائل فرهنگی است بنا بر این در مسئله فرهنگ به یک همگانی فرهنگی نیاز داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حجت‌الاسلام والسلمین علی حسین‌زاده  امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد در چهار مین نشست شورای فرهنگی عمومی  لامرد گفت: با توجه به  بیانات مقام معظم رهبری که فرهنگ را به مثابه هوا، ستون فقرات و یا اصلی ترین وجه در جامعه می دانند نتیجه می گیریم که سر نخ بیشتر موفقیت ها و یا معضلات ایجاد شده در جامعه مسائل فرهنگی است.

او گفت: ما در مسئله فرهنگ به یک همگانی فرهنگی نیاز داریم زیرا تمامی دستگاه هایی که به آنان در برنامه ریزی نیاز داریم عضو این شورا هستند، اما در اجرا ما نیاز داریم هم دستگاه های مربوطه و  مردم از یک حرکت فرهنگی حمایت و پشتیبانی کنند.

محمد هنرپیشه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد گفت: مردم ما نشان دادند که با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان بر ادامه راه امام و شهدا تاکید و برتبعیت از مقام عظمای ولایت عنایت دارند.

او گفت: انتخاب حوزه کلی معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی ایرانی و خانواده متعالی به عنوان اولویت دستور جلسات آتی شورا در سال ۱۴۰۱ و ارسال برنامه های شاخص و ستادی اعضای شورا برای تنظیم تقویم فرهنگی از جمله مصوبات نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.