سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه:

برای پیک بارش‌های امروز آماده‌ایم

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از آماده‌باش کامل استان برای پیک بارش‌های امروز (اول اسفند) خبر داد و گفت: فعلا مشکل جدی از نظر بروز سیلاب در سطح استان نداشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- امیر ظهرابی با اشاره به بارش‌های شدیدی که از روز گذشته در سطح استان آغاز شده، گفت: همانطور که هواشناسی نیز هشدار نارنجی صادر کرده بود بارش‌های قابل توجهی از روز گذشته در سطح استان داشتیم.

 عمده بارش مربوط به نواحی شرقی استان بوده، بیشترین بارش ۲۴ ساعت گذشتهبه میزان ۲۰ میلی‌متر از کنگاور ثبت شده و در شهر کرمانشاه نیز ۱۳ میلی‌متربارش داشتیم.

 با وجود بارش‌های قابل توجهی که داشتیم، خوشبختانه فعلا موردی از سیلاب در سطح استان گزارش نشده است.

آقای ظهرابی از آبگرفتگی معابر در برخی نقاط شهر کرمانشاه یاد کرد که البته ناشی از وضعیت مدیریت آب‌های سطحی است و گفت: وضعیت آبگرفتگی نسبت به گذشته بهتر شده، اما هنوز مواردی داریم که فعلا منجر به پس زدگی و یا ورود آب به منازل نشده است.

 بارش‌ها طی امروز هم تداوم خواهد داشت. تمام فرمانداران خصوصا در شهرستان‌های شرقی و جنوبی که بارش بیشتری برای آن‌ها پیش‌بینی شده در آماده باش هستند.

 راهداری در محورهای استان آماده‌باش قرار دارد. روز گذشته در دو نقطه "مله ماس" و "بیدسرخ" بارش برف داشتیم که بلافاصله اکیپ های راهداری برف روبی انجام دادند و اکنون مشکلی هم در محورهای اصلی و فرعی استان نداریم.

آقای ظهرابی ظهرابی همراهی خود مردم را هم ضروری دانست و از آنها خواست از سفرهای غیرضروری و خصوصا نزدیک شدن به رودخانه‌ها به دلیل احتمال سیلابی شیدن مسیل‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ ط.پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.