سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور تیم مینی فوتبال شهرستان اهر در جمع مدعیان

مربی تیم مینی فوتبال باشگاه عقاب شهرستان اهر از حضور این تیم در جمع ۴ تیم مدعی اولین دوره مسابقات مینی فوتبال انتخابی کشوری خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - آقای برزگری گفت: با هماهنگی هیئت همگانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر تیم مینی فوتبال باشگاه عقاب این شهرستان با ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال در اولین دوره مسابقات مینی فوتبال انتخابی کشور حاضر شد و با موفقیت از گروه خود صعود و در نهایت به جمع ۴ تیم برتر استان آذربایجان شرقی راه یافت.

این مسابقات به صورت منطقه ای و استانی در مرکز هر استان و به صورت متمرکز برگزار شد و تیم‌های قهرمان هر استان به عنوان نماینده آن استان در لیگ باشگاه‌های ایران حاضر خواهند شد.

در این مسابقات ۱۲ تیم در ۳ گروه ۴ تیمی باهم به رقابت پرداختند.

تیم مینی فوتبال باشگاه عقاب شهرستان اهر به همراه تیم‌های نسل نو تبریز، کاوه تبریز و سالار خسروشاه توانست به مرحله بعدی این مسابقات راه یابد.

امیدواریم در مرحله بعدی نیز بتوانیم با شکست حریفان به مسابقات لیگ کشوری که در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد راه یابیم.

مربی تیم مینی فوتبال باشگاه عقاب شهرستان اهر محمد برزگری، سرپرست علی یاری و بازیکنان بهنام انتظامی، علی یاری، بهروز برزگر، وحید دهقان، محمد بافکار، مهدی حضرتی، رضا ورگهانی، رامین حسین پور، سجاد باقرپور، رضا آقازاده، مهدی آبادی و امیر رشیدی بودند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.