سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام مهلت پیش ثبت‌نام سفر نوروزی به عتبات عالیات

رئیس سازمان حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت پیش ثبت نام سفر‌های نوروزی عتبات عالیات به صورت هوایی تا ششم اسفندماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای آقابزرگی گفت: ثبت‌نام سفر‌های نوروزی عتبات عالیات از ۳۰ بهمن‌ماه آغاز شده و زائران می‌توانند بر اساس زمان‌بندی تعیین شده تا جمعه ششم اسفندماه ۱۴۰۰ در یکی از کاروان‌های زیرنظر سازمان حج و زیارت برای تشرف به عتبات اقدام کنند.

امسال متقاضیان امکان پیش ثبت‌نام در کاروان‌های هوایی سه تا هفت روزه را دارند.


بیشتر بخوانید


بر اساس برنامه صورت گرفته، سفر‌های نوروزی عتبات از ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود و تا هشتم فروردین سال آینده ادامه دارد.

در حال حاضر ثبت‌نام عتبات نوروزی با کاروان‌های زمینی انجام نمی‌شود؛ اما در صورت برقراری سفر‌های زمینی، ثبت‌نام از متقاضیان این سفر‌ها در ایام نوروز انجام می‌شود.

همچنین در اعزام‌های نوروزی عتبات که پس از دو سال وقفه صورت می‌گیرد، سازمان حج و زیارت بسته‌های زیارتی متنوعی را ارائه کرده است به طوری که مشتاقان زیارت عتبات، علاوه بر بسته زیارتی یک هفته‌ای، بسته‌های زیارتی سه، چهار و پنج روزه عتبات را هم می‌توانند انتخاب کنند که هزینه این سفر‌ها متفاوت است و پس از انجام ثبت‌نام قطعی مشخص خواهد شد؛ البته با توجه به اینکه بسته‌های سه و چهار روزه ممکن است متقاضی نداشته باشد، در صورت تکمیل شدن ظرفیت کاروان این بسته‌های زیارتی اجرایی می‌شود.

علاوه بر این، با توجه به تصمیم دولت عراق، همه زائرانی که به این کشور وارد می‌شوند، باید حداقل دو دُز واکسن کرونا زده باشند و همراه داشتن کارت واکسن دارای QR کد و گواهی منفی آزمایش کرونا حداکثر ۷۲ ساعت قبل از پرواز هم برای تشرف به عتبات الزامی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.