سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیارد ریالی به ۵ واحد تولیدی سمنان

اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با پرداخت تسهیلات به ارزش حدود ۵۰۰ میلیارد ریال به ۵ واحد تولیدی صنعتی متقاضی موافقت کردند.

استاندار سمنان  گفت: بالغ بر ۱۰۹۹ طرح تولیدی و صنعتی برای دریافت ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بیش از ۱۲ بانک عامل معرفی شدند که از این تعداد ۸۱۲ طرح تولیدی تا امروز ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند که حدود ۵۷ درصد طرح‌های معرفی شده تاکنون پرداخت شده است.

هاشمی گفت: ۳۲ واحد راکد، مجددا راه اندازی و به چرخه تولید بازگشت و ما با اقدامات خود در کارگروه تسهیل و احیای واحد‌های راکد اجازه نخواهیم داد تا واحد تولیدی در استان به جمع واحد‌های راکد اضافه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مشکلات ۳۰۶ واحد تولیدی در ۷۱ جلسه کارگروه بررسی و برای برداشتن موانع ۳۵۶ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رسیده است.

در بخش تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال، ۸۱۸ واحد تولیدی به ارزش حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال از تسهیلات رونق تولید بهره‌مند شدند که سهم صنعت، ۲۲۱ واحد به ارزش ۲۷ هزار میلیارد ریال و کشاورزی ۵۹۷ واحد به ارزش ۲۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.