سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار قزوین بر افزایش سرانه آرد استان

استاندار قزوین گفت: افزایش سرانه آرد استان قزوین باید برای سال آینده در دستور کار جدی مسئولان حوزه جهاد کشاورزی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای آرد و نان استان گفت: استان قزوین به عنوان یکی از استان‌های مهاجر پذیر کشور به حساب می‌آید که سرانه فعلی آرد و نان جوابگوی نیاز استان نیست.

وی افزود: افزایش سرانه آرد و نان در استان قزوین بسیاری از مشکلات مربوط به این حوزه را کاهش خواهد داد و از طرفی می‌توان برخی از نانوایی‌ها را ملزم به پخت نان در دو شیفت کاری کرد تا مشکل کمبود نان در ساعت‌های پایانی روز کاهش یابد.

استاندار اضافه کرد: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در حمل و نقل آرد می‌توان از ظرفیت شرکت‌های استانی استفاده کرد.

اعلایی اظهار داشت: برای قیمت گذاری نان باید کار کارشناسی دقیق انجام شود تا پس از جمع‌بندی لازم قیمت نان به گونه‌ای تصویب شود که هم به نفع مردم باشد و هم نانوایان دچار ضرر و زیان نشوند.

وی افزود: در زمینه کنترل کیفیت و کمیت نان مکانیزم مناسبی در سطح کشور و به ویژه در سطح استان قزوین وجود ندارد و این مشکل باید در آینده نزدیک با توجه به راهکار‌های موجود برطرف شود.

استاندار گفت: موضوع بهداشت آرد و نان و حتی محیط نانوایی‌ها یکی از موارد دارای اهمیت است که اقدامات کنترلی مناسب باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.