سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آئین تکریم آیت الله سید محمد حسینی زنجانی برگزار شد

آئین تکریم حضرت آیت الله سید محمد حسینی زنجانی امروز با حضور اساتید و علمای استانی و کشوری برگزار شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - حجت الاسلام‌والمسلمین رضوانی زاده از اساتید حوزه علمیه تهران در این مراسم گفت: علمای دین همیشه تکیه گاه، پشتیبان و هدایتگر مردم و افکار عمومی بوده اند. 

او می گوید: آیت الله سید محمد حسینی زنجانی در وادی علم ثابت قدم هستند برجستگی علمی؛ اخلاقی وحمایت از رهبری نمونه بارز شخصیت این عالم وارسته است.

رضوانی زاده گفت: اگر مقام علما و دانشمندان در جامعه ارج نهاده شود جوانان برای حرکت در مسیر علم و فضیلت انگیزه پیدا می‌کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان قدرشناسی و الگوسازی را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: تکریم از آیت الله حسینی تکریم از تمام فضایل علمی و اخلاق و معنویت است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری مدیر حوزه علمیه زنجان هم ترسیم برنامه ۵ ساله برای حوزه‌های علیمه زنجان و حمایت، راهنمایی و نصیحت نقد کنشگران جامعه و گفتمان سازی را از دیگر خدمات آیت الله حسینی زنجانی برشمرد.

شاهرضایی مدیر کل دفتر الگوسازی و تکریم نخبگان کشور نیز قدرشناسی، الگو سازی وتجمیع تجربه‌ها را از اهداف برگزاری مراسم تکریم نخبگان علمی کشور عنوان کرد وگفت: مستندسازی زندگی بزرگان در قالب کتاب‌های ساده و روان و همچنین تهیه فیلم و مستند برای شناساندن بزرگان علمی و‌نخبه کشور ضروری است.

 

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.