باشگاه خبرنگاران جوان - مدل S: مدل S اولین طرح تسلا بود که از سال ۲۰۱۲ وارد بازار شد و به مرور زمان داخل آن تغییر کرد؛ طراحی داشبورد این خودرو ساده و دارای یک صفحه نمایش لمسی در وسط است.
روی صندلی ها و فرمان شاهد پوشش چرمی هستیم که بسیار چشمگیر است؛ از طرف دیگر، صندلیهای گرم شونده و قابل تنظیم نسبت به رقیب دیگر راحتتر هستند و تمام سرنشینان در آن احساس راحتی دارند. این صندلی ها به طوری تنظیم شده اند که به راحتی سرنشین را درون خود نگه می دارد و مانع از تکان خوردن او می شود.
نکته ای که در طراحی هر 2 خودرو وجود دارد، برخی طراحی های مشابه مانند سقفهای شیشهای بزرگ است؛ تفاوت تسلا و پورشه در صندلی های عقب است که در تسلا سرنشینان جای بیشتری در صندلی های عقب دارند و فضای ذخیره سازی بیشتری در صندوق عقب مدل S نسبت به تایکان وجود دارد.
تایکان: پورشه نسبت به تسلا ظاهری اسپرتتر دارد؛ در داخل این خودرو سه صفحه نمایشی بزرگ به چشم می خورد که سه مورد امکانات استانداردی دارند؛ سرنشینان صندلی عقب فضای کمتری نسبت به تسلا دارند، دیافراگم درب برای یک نفر کوچکتر است، در حالی که آن خط سقف تهاجمی به فضای سر میخورد.
مدل S: مدل S امکانات زیادی در داخل دارد و تمام آنها در صفحه نمایش لمسی خلاصه شده است؛ سیستم ناوبری داخلی نیز بسیار کاربردی است، که بسیار بهتر از رقیب دیگر است، زیرا مدل S به سیستم اتو اندروید و اپل کارپلی دسترسی ندارد.
تایکان: تایکان رویکرد متفاوتی نسبت به فناوری پیشرفته دارد چرا که دارای چهار صفحه نمایش داخلی است. پانل منحنی جلوی راننده بسیار چشمگیر است و مهم نیست چگونه تنظیمات آن را تنظیم کنید. صفحه نمایش سرنشین نیز کاربرد محدودی دارد. این اساساً نسخهای از پانل مرکزی است.
انتهای پیام/