سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«دوشنبه» میزبان مشهد می‌شود

نمایشگاه ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در دوشنبه پایتخت تاجیکستان با محوریت مشهد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - رئیس کمیسیون اقتصادی، مشارکت‌ها و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در روز‌های هفتم تا دهم اسفند ماه در دوشنبه پایتخت تاجیکستان با محوریت خراسان رضوی و مشهد برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بهترین فرصت برای نمایش دستاورد‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی میان دو شهر "دوشنبه" و مشهد بوده و می‌تواند عایدات بسیاری در پیشبرد اهداف مشترک این دو جغرافیای دوست و همسایه فراهم آورد.

مجید دبیریان گفت: پیوند‌های فرهنگی و اقتصادی میان دو کشور ایران و تاجیکستان می‌تواند موجب توسعه خدمات، ارتقا ظرفیت‌های بین المللی و خدمات فنی و مهندسی شود.


بیشتر بخوانید




رئیس کمیسیون اقتصادی، مشارکت‌ها و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حضور گردشگران و زائران تاجیکستانی در مشهد ظرفیتی ارزشمند بوده که بایستی تقویت گردد، با توجه به اینکه ظرفیت پروازی میان مشهد و تاجیکستان تنها یک مرتبه در هفته صورت می‌پذیرد، باید در راستای حل این مسئله با مساعدت و همراهی مقامات کشوری ایران و تاجیکستان و وزارت راه و شهرسازی کشور اقدام کرد.

 سفر‌های خارجی در مدیریت شهری با طی کردن فرآیند در کمیسیون سفر‌های خارجی و تایید امور بین الملل شهرداری مشهد صورت پذیرفته و در این صورت، تیم کارشناسان و مدیران شهری به سفر‌های بین المللی اعزام می‌شوند، یکی از اهداف مهمی که در این نمایشگاه دنبال می‌شود، توسعه گردشگری فرهنگی و اقتصادی و تجلی شعار «مشهد، جهانشهر برکت و کرامت» است.

انتهای پیام//ف.ح.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.