سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پر شدن تخت‌های بستری بیماران کرونایی در کهگیلویه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: تخت‌های بخش‌های بستری در این شهرستان تکمیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - منصور تقوی از افزایش روز افزون مبتلایان به کرونا خبر داد و گفت: بستری‌ها در ۱۰ بهمن ۱۲ تن بوده و هم اکنون به ۵۰ تن رسیده و بخش‌های ویژه بستری بیماران کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تکمیل است.

او با بیان این اینکه آمار مراجعان سرپایی به اورژانس این بیمارستان روزانه به ۶٠٠ تن است گفت: موج ششم کرونا با دو هفته تاخیر نسبت به کشور در شهرستان کهگیلویه شروع شده و اوج این موج جدید در این شهرستان تا دو هفته آینده است.

تقوی با بیان اینکه در ۱۵ نقیه شهرستان کهگیلویه از بیماران مبتلا به کرونا نمونه گیری می‌شود، گفت: نتیجه آزمایش‌های مثبت در سه بخش دیشموک و چاروسا و بخش مرکزی در شهرستان  کهگیلویه به ترتیب ۴۱، ۵۸ و ۵۷ درصد اعلام شده است و این آمار حاکی از سیر صعودی مبتلایان به کرونا در شهرستان کهگیلویه است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه مهترین عامل شیوع روز افزون مبتلایان به کرونا در این شهرستان را عادی انگاری، بی توجهی مردم به دستور العمل‌های بهداشتی و شرکت گسترده آنان در مراسم‌ها و تجمع‌ها اعلام کرد و گفت: برای پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا، ضروری است مراسم‌های عروسی، تشییع جنازه‌ها، تالارها، مدارس روستایی و شهری در صورت امکان تعطیل شوند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.