سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک روز مانده به موعد مقرر

تمام سواحل در اختیار دستگاه‌های دولتی گیلان آزاد شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: هم اکنون ١٠٠ درصد حریم ۶۰ متری سواحل در اختیار دستگاه‌های دولتی گیلان آزاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت -  میرحامد اختری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: دستور رییس جمهور برای آزادسازی حریم ۶۰ متری سواحل دریای خزر اقدامی محکم و قاطع برای بازگشت حریم سواحل به عموم مردم بود. 

او گفت : حتی با وجود یک روز باقی مانده به مهلت ۲۰ روزه رییس جمهور تمامی سواحل گیلان که پیش از این در اختیار دستگاههای دولتی بود به طور کامل آزادسازی شد. 

رییس جمهور هشتم بهمن در پانزدهمین سفر استانی خود مهمان مردم استان گیلان بود.

رییس جمهور تنها روز پس از سفر خود به گیلان و بعد از بازدید از تصرفات سواحل این استان از سوی مجتمع های دولتی طی دستوری حداکثر ۲۰ روز برای آزادسازی تمامی سواحل دریای خزر از گیلان تا استان گلستان دستور مستقیم صادر کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان همچنین به تصرفات اشخاص حقیقی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از سواحل گیلان در اختیار و تصرف اشخاص حقیقی قرار دارد که برای آزادسازی به حکم قضایی نیاز دارد که برای مراحل بعدی در اولویت آزادسازی قرار خواهد گرفت.

به گفته او ۱۵ درصد سواحل استان گیلان در تصرف اشخاص حقیقی و حقوقی بود که از این میزان ١١درصد آن در تصرف دستگاه های دولتی بود و چهار درصد باقی مانده هم در تصرف اشخاص حقیقی است.

انتهای پیام/س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
وظیفه شون را عمل کنن یعنی نمیخواستن حرف رییس شونم گوش بدند بعدشم از جیب اینا نمیره که، همه هزینه ها از جیب ملت میره چه هزینه ساخت چه حالا تخریب
ولی یه چیزی که برام سواله اگه این کار خلاف بوده چطور قوه قضاییه که خودش باید جلوی تخلفات را بگیره تخلف کرده بوده؟!!! ودیگه اینکه این پول بیت المال بوده که هزینه ساخت این سازه ها شده حالا کی این پولا به بیت المال را برمیگردون؟
بختیاری
۲۲:۲۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
حالا# آزاد سازی راه رسیدن به سواحل
#آزاد سازی راه رسیدن به سواحل
#آزاد سازی راه رسیدن به سواحل
#آزاد سازی راه رسیدن به سواحل
#آزاد سازی راه رسیدن به سواحل
#آزاد سازی راه رسیدن به سواحل
#آزاد سازی راه رسیدن به سواحل
نویدی
۲۱:۵۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
املاک خصوصی در فاصله کمتر از ۶۰ متر از ساحل راهم تخریب کنید
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
باید دید پشت این سر و صدا چی در میاد و چرا دارید حواس مردم رو با ساحل و دریا پرت میکنید !
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
تمام ؟؟
.
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
عالی بود، اما دولت عزیز باید این حرکت رو تکمیل کنه، شهرداری ها کفایت و توانایی لازم برای نگهداری از سواحل رو ندارند، باید از طرف رئیس جمهوری نهادی با بودجه ملی برای حفاظت از سواحل و دریا مشخص بشه.
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
۸۵ رصد بقیه دست کیه؟
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
بالغ بر 10 سال است که طرح هادی روستایی در برخی مناطق شمال کشورتوسط دستگاه‌های مسؤل بنا با دلایلی تصویب و ابلاغ نمی‌شود روستایی بیچاره و گاها"سودجوها به حریم تجاوز می‌کنند. بنظرم اول مقصر خود دولت است. چرا باید اینهمه سواحل دست دستگاه‌های دولی می بود که حالا مجبور به آزادسازی بشوند؟
مشکل طرح ادای روستاها را حل کنند و به روستاییان سند بدهند اونوقت دنبال قلع و قمع و تخریب باشند...
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
سواحل به چه دردی میخوره؟ به اندازه همه انهایی که میرفتند جا بود به قیمتها بپردازید
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
درود