سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون داوری و میانجی گری در استان کرمانشاه

آزمون داوری، میانجی گری و جذب اعضای افتخاری شعب شورای حل اختلاف در استان کرمانشاه، امروز (۲۹ بهمن) با رقابت ۱۰۳۳ داوطلب توسط سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- معاون رئیس کل دادگستری در امور توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه گفت : اولین دوره آزمون داوری، میانجیگری و جذب نیرو‌های افتخاری شعب شورا‌های حل اختلاف در استان، امروز (۲۹ بهمن ماه) همزمان با هفت استان دیگر در کرمانشاه برگزار شد.

به گفته منوچهر فتاحی این آزمون با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در محل دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شده و ۱۰۳۳ داوطلب در آن به رقابت پرداختند.

 ۱۳۵۶ داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند از این تعداد ۱۰۳۳ نفر شامل ۵۱۸ مرد و ۵۱۵ مرد سر جلسه آزمون حضور پیدا کردند.

هنوز زمان اعلام نتایج این آزمون‌ها مشخص نیست، زمان اعلام نتایج از سوی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با هماهنگی جهاد دانشگاهی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ظرفیت قبولی این آزمون‌ها در استان مجموعا بیش از ۵۷۰ نفر است این افراد پس از قبولی، مرحله اختبار و ارزیابی و نهایتا پروانه داوری و میانجی گری دریافت می‌کنند و می‌توانند با این مجوز در راستای سند تحول قضایی و استفاده از سیاست‌های قضا زدایی به بازار قضایی ورود کرده و عملا نهاد‌های شبه قضایی و دادگستری‌های کوچک راه اندازی کنند.

خوشبختانه این آزمون با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و به نحو مطلوبی برگزار شد.

در دوره گذشته عملکرد جهاد دانشگاهی کرمانشاه در این زمینه قابل قبول بود و در این دوره خوشبختانه کار‌ها خوب پیش رفته و رضایت کامل داریم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
سلام .نتایج ازمون پروانه داوری در استان کرمانشاه کی اعلام میشه