سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان:

همگان باید به جهاد تبیین توجه و اهتمام ورزند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین همگان باید به این فرمان لبیک گفته و به آن توجه و اهتمام ورزند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -حجت الاسلام  مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زاهدان گفت: باید آثار، ثمرات و برکات انقلاب اسلامی بیان و آسیب ها و علل برخی از عقب ماندگی ها تجزیه و تحلیل شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان  می گوید: باید تفکیک بین انقلاب و انقلاب نمایان انجام شود   ضعف های مدیریتی باید بررسی و این موضوع نباید به پای انقلاب گذاشته شود.

او گفت: هرگاه مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را رعایت کرده ایم دچار پیشرفت شده و هر گاه از این مبانی فاصله گرفتیم دچار مشکل شده ایم.

به گفته امام جمعه زاهدان  باید در جبهه فرهنگی و جهاد تببین مخلصانه جهاد و عمل کرد.

او به سفر اخیر خود به برخی از شهرهای سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: گلایه در ضعف مدیریتی و اختلال در فرهنگ کار از جمله مشکلاتی بود که در این سفرها مطرح شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بخش دیگر از سخنان خود به راه های تحصیل تقوا اشاره کرد و گفت: شناخت ائمه اطهار، تقویت ارتباط با خدا، دفاع از دین و خدمت صادقانه به مردم از جمله راه های تحصیل تقوا است.

او در ادامه ضمن تبریک ولادت امام علی (ع)، این حضرت را محور و بزرگترین منادی وحدت دانست و اظهار داشت: شیعه و سنی بر فضایل و جایگاه والا امام علی (ع) متفق القول هستند.

 محامی گفت: امام علی (ع) در جهت حفظ وحدت جامعه اسلامی ۲۵ سال سکوت کرد و این عمل نشان از اهمیت این موضوع دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.