سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت‌های محیط زیست روز به روز در ایذه از بین می‌روند

امام جمعه شهرستان ایذه گفت: ظرفیت‌های محیط زیست، گردشگری و منابع طبیعی روز به روز در ایذه از بین می‌روند و مسئولان در این موضوعات سکوت کرده‌اند.

حجت الاسلام سید میثم موسوی گفت: امروز مشکل اصلی در شهرستان ایذه اشتغال است و ریشه همه مشکلات نیز بیکاری جوانان است و مسئولان باید به فکر جوانان باشند و خود را جای آن جوانان قرار دهند و مسئولان باید اولویت خود را تولید و اشتغال قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی می گوید: مسئولان باید در میان مردم حضور پیدا کنند و به آن‌ها امید دهند و منشأ همه مشکلات در ایذه «بیکاری» است و مسئولی که در موضوع اشتغال کوتاهی کند از دشمنان ما هم دشمن‌تر است.

به گفته او ظرفیت‌هایی در شهر وجود دارند که باید دیده شوند و مسئولان آستین‌های همت را بالا بزنند و از امروز باید به فکر سال آینده باشند و برای جوانان ایجاد شغل کنند و برخی از نهاد‌ها از جمله بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید با ایجاد شغل و اعطای وام به جوانان در راستای اشتغال گام برداشتند.

این مقام مسئول گفت: ظرفیت‌های محیط زیست، گردشگری و منابع طبیعی روز به روز در این شهرستان از بین می‌روند و مسئولان در این موضوعات سکوت کرده‌اند که می‌طلبد مسئولان استانی نسبت به این موضوعات اقدامات لازم را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان/خوزستان/فرهنگی

برچسب ها: محیط زیست ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.