سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمل به مطالبات مقام معظم رهبری در اولویت کاری مردم و مسوولان باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه گفت: پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری و عمل به آن‌ها در بخش فرهنگ، خودروسازی و فیلم سازی در اولویت کاری مردم و مسوولان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه گفت: جهاد تبیین در جامعه باید  رواج  تا معنویت و مبانی انقلاب در جامعه تقویت شود.

او گفت: دشمنان با ساخت فیلم‌های مختلف قصد ایجاد هجمه دارند و باید در این راستا فیلم سازان به صورت انقلابی وارد میدان شوند و مدیران نیز باید در این راستا هوشمندانه عمل کنند، زیرا برخی اعمال و حرکات به هیچ وجه قابل قبول نیست.


به گفته نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، استمرار و مداومت اعمال انسان را به نتیجه می‌رساند و اگر این استمرار نباشد اعمال ناقص می‌ماند و این روش توصیه شده اهل بیت و ائمه اطهار است.

او گفت: برخی افراد با اظهار نظر‌های مخالف احکام دین در جشنواره فیلم فجر باید با پاسخ قاطع مسوولان فرهنگی روبرو شوند، زیرا این اعمال قابل قبول نیست.

او گفت: ماه رجب ماه تقویت معنویت در بین آحاد مختلف جامعه است، ادامه داد: باید معنویت در جامعه تقویت شود و جوانان نیز در این راستا بیشتر هوشیار باشند و به درستی در این رابطه عمل کنند.

به گفته امام‌جمعه ارومیه،  لزوم امدادرسانی به مردم؛ کسی که خواسته و مشکل برادر مومن خود را حل کند، ثواب فردی را دارد که در راه خدا به شهادت رسیده است و انسان باید در جامعه اسلامی در این راستا قدم بردارد.

او گفت: اهالی رسانه هوشیارانه در جامعه برخورد کنند؛ افرادی که در فضای مجازی اهل رسانه هستند، باید هوشیار باشند و آبروی فردی را در این فضا از بین نبرند و حیثیت فرد را مورد هجمه قرار ندهند، زیرا این گونه افراد دچار آتش جهنم می‌شوند.

انتهای پیام/ ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.