سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت بیرجند:

هدف منافقان ریشه کن کردن انقلاب است

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: هدف منافقان ریشه کن کردن انقلاب است و باید به باطن رفتار آن ها توجه کرد تا چهره واقعیشان برملا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: منافقان با نفوذ و برنامه ریزی سعی در گمراهی مسلمانان دارند و  دست دوستی دراز می‌کنند اما به فرهنگ، دین و اقتصاد حمله می‌کنند.

او گفت: دروغ گویی و خیانت در سایه معنویت، شگرد منافقان است و از گفتن دروغ ترسی ندارند و مرتب دم از امام و شهدا می‌زنند اما در واقع هدفشان ریشه کنی انقلاب است بنابراین باید به باطن رفتار این افراد، گروه‌ها و منافقان توجه کرد تا چهره واقعیشان برملا شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: تمام گرفتاری‌های نظام ناشی از این رفتار‌های دروغین و به ظاهر خوب است که مردم را فریب می‌دهد.

امام جمعه موقت بیرجند به جریان نوشت افزار ایرانی و ترویج آن که ده ساله شده است اشاره کرد و گفت: باید ترویج تولید و استفاده نوشت افزار ایرانی اسلامی را که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم.

او  به جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: در بستر این جشنواره می‌توان محتوا‌های مفید و اسلامی تولید کرد که سبب تحکیم بنیان جامعه و خانواده‌ها شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی در خصوص کنفرانس وین گفت: امیدواریم با هشیاری بتوانیم توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان اسلام، کفار، مشرکان و منافقان هستند و در نماز هر هفته باید مسلمانان با جریان نفاق و راه‌های مقابله با آن آگاه شوند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.