سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان:

گوشت مرغ شب عید مردم لرستان تامین شد

رییس سازمان جهادکشاورزی استان لرستان گفت: با چهار و نیم میلیون قطعه جوجه‌ریزی در ماه جاری در تامین گوشت مرغ برای شب عید مردم استان مشکلی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - سید "عماد شاهرخی" در دیدار با "مهرداد ویسکرمی" نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: در پی واگذاری زنجیره تولید، توزیع، بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی به وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان براساس سیاست‌های وزارت متبوع اقدام به تامین و ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی نموده است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان لرستان گفت: به ازای افزایش یک درصد دانش فنی بهره برداران، میزان تولیدات ۲ برابر خواهد شد، لذا عبور از کشاورزی معیشتی و سنتی و دستیابی به علوم نوین و کشاورزی صنعتی در دستور کار این سازمان قرار دارد.
در این دیدار مهرداد ویسکرمی نماینده خرم آباد بر لزوم اجرای رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی، توسعه کشت گیاهان دارویی در اراضی ملی با اخذ مجوز‌های لازم، توسعه سیستم‌های نوین آبیاری، تامین نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان و استفاده از نیرو‌های متخصص جهت تویج اصول کشاورزی بهره‌برداران تأکید کرد.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.