سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجسمی «انسان معاصر» در اصفهان

رئیس هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان از برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجسمی با موضوع «انسان معاصر» خبر داد.

جواد طاهری گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه «انسان معاصر» معطوف ساختن توجه هنرمندان با محوریت یک موضوع خاص است. ایجاد آثار متفاوت با رویکرد انسان. انسان معاصری که زیست جهان کنونی خویش را تجربه می‌کند. توجه به این مقوله از منظر هنر می‌تواند ما را با سویه‌های مثبت و منفی وضعیت اکنون انسان آشنا سازد.

او گفت: آثار راه یافته به نمایشگاه شامل طراحی، نقاشی، چیدمان و ویدئو آرت هستند که در حال حاضر آثار هنر‌های تجسمی شامل چیدمان، طراحی و نقاشی به نمایش گذاشته شده و مجموعه آثار ویدئو آرت در زمان و مکان مناسبی در آینده ارائه خواهند شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان می‌گوید: فراخوان این نمایشگاه در مرداد امسال انتشار یافت شرکت کنندگان تا اواسط آذر برای ارسال آثار مهلت داشتند. در بازه زمانی انتشار فراخوان تا زمان تحویل، انجمن هنرمندان نقاش اصفهان اقدام به برگزاری تعدادی جلسه‌های سخنرانی و گفتگو، پیرامون موضوع نمایشگاه نمود که مورد استقبال قرار گرفت.

طاهری می‌گوید: این رویداد به واسطه تعدد شرکت کنندگان و آثار در سه محل متفاوت، اما به صورت همزمان ارائه خواهند شد.

به گفته او: از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه زاویه نگاه‌های متفاوت هنرمندان نسبت به یک موضوع واحد یعنی «انسان معاصر» است.

رئیس هیئت مدیره انجمن هنرمندان نقاش اصفهان گفت: نیمه دوم آذر امسال ۱۰۰ هنرمند از طریق فضای‌مجازی آثار خود را به دبیرخانه انجمن ارسال کردند که تعداد این آثار به ۱۵۰ اثر می‌رسید و هیئت داوران که متشکل از ۷ نفر از استادان هنر‌های تسجمی بود ۱۲۵ اثر از ۷۵ هنرمند را انتخاب کردند که حاصل این انتخاب مجموعه نمایشگاه است.

او گفت: این رویداد به همت انجمن هنرمندان نقاش اصفهان مدیریت و اجرا شده است و برای نمایش آثار از امکانات نمایشگاهی گالری دیدار، گالری آرین آرت و محل انجمن هنرمندان نقاش اصفهان استفاده شده است.

به گفته طاهری: علاقمندان می‌توانند از ۲۹ بهمن تا ۶ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان/اصفهان/فرهنگی
پایان خبر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.