سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

قرارداد دولت برای خرید اتوبوس ۴٠٠ اشتغال جدید در سمنان ایجاد می‌کند

هاشمی گفت: قرارداد وزارت کشور برای خرید اتوبوس از یک واحد تولیدی سمنان، ۴٠٠ اشتغال جدید در قالب این قرارداد ایجاد می‌ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - هاشمی استاندار سمنان می گوید: با پیگیری‌های صورت گرفته، قرارداد خرید ۲ هزار دستگاه اتوبوس درون شهری دیزلی به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان از سوی دولت با این واحد صنعتی منعقد شد.

این قرارداد زمینه اشتغال جدید ۴۰۰ نفر را در مجموعه تولیدی صنعتی عقاب افشان فراهم خواهد کرد.

 بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اقتصادی و سرمایه گذاری و اعتبارات عمرانی از محل سفر رییس جمهور برای استان در نظر گرفته شد.

 با پیگیری‌های صورت گرفته  قرارداد خرید ۲ هزار دستگاه اتوبوس از نوع دیزلی درون شهری بین وزارت کشور و گروه تولیدی عقاب افشان منعقد شد.

 حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از افزایش واحد‌های تولیدی راکد از برنامه‌های مدیریت کلان در استان است وبا حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از افزایش واحد‌های تولیدی راکد، ۲۸ واحد تولیدی صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار سمنان امروز در پیگیری وضعیت واحد‌های صنعتی و اقتصادی، از مجتمع صنعتی تولیدی سنان شیمی تابان سایپا، منطقه ویژه اقتصادی سمنان و شرکت عقاب افشان در شهرک صنعتی و از هتل سنتی اسفنجان یا خانه تاریخی طاهریان یک واحد بومگردی در منطقه بافت قدیمی این شهر بازدید کرد.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.