سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران مهمان استان بوشهر می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روز‌های یکشنبه و دوشنبه وقوع بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در استان دور از انتظار نیست.  

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- هادی سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز تا ظهر فردا سواحل مرکزی و جنوبی استان به سبب وزش باد شمال غربی تا حدودی متلاطم و مواج است.

او افزود: امروز و فردا نیز غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهند بود. همچنین روزهای یکشنبه و دوشنبه ضمن افزایش پوشش ابر در آسمان استان، وقوع بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در برخی از نقاط دور از انتظار نیست. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، بر روی دریا در سواحل مرکزی و جنوبی وزش باد، در برخی از نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

سالاری جهت وزش باد را بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت، در سواحل مرکزی و جنوبی طی ساعاتی ۱۴ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

او بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۲۶:۰۳ دقیقه بامداد و مد اول دریا ساعت ۰۹:۲۰ دقیقه، جزر دوم ۱۴:۰۸ و مد دوم ۲۰:۴۰ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.