سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

دیگر کسی برای درمان به خارج از کشور سفر نمی‌کند

وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: امروزه در تمام رشته‌های علوم پزشکی خودکفا هستیم و کسی برای درمان به خارج از کشور سفر نمی‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - بهرام عین الهی امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان لنجان، گفت: استان اصفهان و جای جای این استان نگین درخشان کشور ما است، حماسه‌هایی که مردم این استان در دفاع مقدس و پس از دفاع مقدس آفریدند را هیچ‌گاه از یاد نخواهیم برد. 

او می‌گوید: امروزه با سرمایه شهدا، دانشگاه‌ها و علوم پیشرفته‌ای که در کشور داریم باید همگی برای پیشرفت حمایت کنیم. از خیرانی که امروز در سفر خود دیدم که از پروژه‌های بهداشت و سلامت حمایت کردند تشکر می‌کنم که دولت و این حرکات را حمایت می‌کنند.

وزیر بهداشت گفت: برخی حاضرند جان خود را دهند، اما مالشان را نه، مردم حقشان است که از خدمات بهداشت و درمان بهتری برخوردار شوند، بنابراین ضروری است که خیران همچون گذشته به دولت یاری رسانند. ما به دنبال یک ایران قوی هستیم، شاید در ۴۰ سال پیش اسم کشور ما آورده می‌شد کسی آن را نمی‌شناخت، اما اکنون همه می‌دانند که ایران قوی است.

به گفته عین الهی در بحث کرونا امروزه بسیاری از کشور‌ها که ادعای قوی و پیشرفته بودن می‌کردند در این حوزه درمانده شده‌اند، هر روز ۲ الی ۳ هزار مرگ و میر را در آمریکا شاهدیم.

وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: با وجود همه سختی‌ها که به دنبال تحریم‌ها به ما تحمیل شد، اما فصل جدیدی از شکوفایی در کشور در حال آغاز است، چرا که تحریم‌ها چیزی جز قدرتمندتر شدن و خودکفایی ایران به همراه نداشت.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
یعنی پول مردم بیمار را دکترهای خودمون به جیب میزنن؟! البته مالیات هم که.....
ناشناس
۲۰:۵۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
شاهرخ
۱۹:۲۱ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
با این وضع دلار امکان رفتن به خارج نیست. فقط برای آقایان و آقازاده هایشان این امکان میسر است. مابقی توان زندگی ساده را ندارند چه برسد که بخواهند خارج بروند آن هم برای درمان.