سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

آذربایجان دژ مستحکم ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از آذربایجان به عنوان دژ مستحکم ایران اسلامی نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان -حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امروز پیش از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز گفت: امروز آذربایجان همگراتر از همیشه نماد اتحاد و وحدت کلمه و شور انقلابی است و اقتدار ملی و ایران قوی را در گرو دلبستگی به همیت ایرانی می‌داند.

با توجه به فرصت گام دوم انقلاب برای جوانان آذربایجانی ، آذربایجان در مسیر پیشرفت و تبدیل شدن ایران اسلامی به مرکز تمدن نوین اسلامی محور مجاهدت مومنانه خواهد بود.

در راستای عملیاتی سازی منویات رهبری، استمرار کمک‌های مومنانه از طریق فعال سازی مساجد، هیئت‌ها و خیران، انس با محرومان و سرکشی به مناطق محروم و پیگیری مشکلات آنان، ارتباط صمیمی با دانشجویان، طلاب و دانش آموزان و بررسی مشکلات اصناف، کارآفرینان، مخترعان و مبتکران و سرمایه گذاران از جمله اقدامات است.

 تکریم از شهدا و ایثارگران و مصادیق برجسته استان و نماد‌های مقاومت و تولید آثار متنوع هنری به ویژه برای نسل جوان به منظور نشان دادن پیشرو بودن آذربایجان در انقلاب و غنای فرهنگی و هنری تبریز از دیگر اقداماتی است که در استان انجام می‌شود.

امروزه مصلای تبریز به قرارگاه فعال بصیرتی و کانون برگزاری برنامه‌های جهادی و عملیاتی و نشست‌های هم افزایی تبدیل شده است.

 دشمن در آخرین تلاش خود غیرت دینی ما را هدف گرفته و تمرکز خود را بر استحاله شعار‌های انقلاب نزد جوانان هدف قرار داده است، مقابله نفوذناپذیر  مستلزم بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.