سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست تحریف‌های دشمن، تحریم‌ها را نیز خنثی می‌کند

ایران اسلامی دستاورد‌های موفقی در تمام زمینه‌ها داشته که می‌طلبد تا رسانه‌ها در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن برای مردم و جامعه روایتگری و روشنگری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - سید صادق آقازاده، مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه در حوزه جنگ نرم باید خرمشهر‌های زیادی را با اتکا به خداوند و تلاش مجاهدانه آزاد کنیم، گفت: بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت همواره با بصیرت و هوشیاری و نگاه جهادی در میدان جهاد تبیین حاضر بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده تا به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

به گفته او، برای روایت حقایق و واقعیت‌های درخشان انقلاب اسلامی در راستای مقابله با جنگ شناختی و جنگ روایت‌های دشمن، باید با تفکر جهادی وارد میدان شد.

جهاد تبیین جهاد برای مبارزه با دشمن و خنثی‌سازی تهدید و تحریم‌هاست چرا که شکست تحریف دشمن، تحریم‌ها را نیز خنثی می‌کند و دشمن با تصویرسازی غلط و منفی از انقلاب و جمهوری اسلامی درصدد این است تا دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرد و آن را ناکارآمد جلوه دهد.

ایران اسلامی دستاورد‌های موفقی در تمام زمینه‌ها داشته که می‌طلبد تا رسانه‌ها در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن برای مردم و جامعه روایتگری و روشنگری کنند.

دستاورد‌های بنیادین و معنوی انقلاب اسلامی عمومی و رفاهی، شاخص‌های توسعه انسانی، صنعتی ودفاعی از مواردی است که دشمن در صدد است تا آن را نادیده بگیرد و منجر به ناامیدی مردم شوند.

مردم ایران سربلند بار‌ها و بار‌ها ثابت کردند که اگرچه از ناکارآمدی مسئولان‌در سال‌های اخیر گله‌مندند، اما این گله‌مندی را پای مسئولانی می‌گذارند که با ناکارآمدی نقشه‌های دشمن را در کشور اجرا می‌کنند.

مردم گله مندند، اما این گله‌مندی را پای نظام ننوشته و با هوشیاری و بصیرت پای کار انقلاب تا آخر ایستاده‌اند و امروز همه دغدغه‌مندان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با روشنگری و تبیین موضوعات نقشه‌های شوم دشمن را به ویژه در جنگ نرم نقش بر آب کنند و فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع است.

در حوزه جنگ نرم باید خرمشهر‌های زیادی را با اتکا به خداوند و تلاش مجاهدانه آزاد کنیم و بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت همواره با بصیرت و هوشیاری و نگاه جهادی در این عرصه نیز همگام با عرصه‌های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی در میدان حاضر بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده تا به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.