سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الزامی شدن بارگذاری صورتحساب الکترونیکی در سامانه جامع تجارت

رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جلسه هم اندیشی با بانک‌های عامل استان گفت: بارگذاری صورتحساب الکترونیکی در سامانه جامع تجارت الزامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - حسین حاجتی، رئیس اداره صنایع فلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از الزام بارگذاری صورتحساب الکترونیکی بنگاه‌های اقتصادی بر اساس بخشنامه معاونت فناوری‌های نوین بانک مرکزی در سامانه جامع تجارت خبر داد و گفت: در راستای شفافیت بیشتر و کارایی منابع در فرآیند تسهیلات بانکی فاکتور خرید با صورتحساب فیزیکی حذف شده است و صورتحساب الکترونیکی جایگزین آن شده است.

به گفته او ، تایر سنگین و سواری، صنایع پایین دست پتروشیمی، لوازم خانگی، مقاطع فلزی، سیمان، محصولات پتروشیمی و روغن موتور تصفیه اول از اقلامی هستند که مشمول استعلام الکترونیکی در فاز اول هستند.

اجرای این دستورالعمل در راستای شفافیت و افزایش سرعت ثبت فاکتور و صورت حساب‌ها و مستلزم همکاری همه بانک و موسسات مالی و اعتباری است و نباید این موضوع، روند ارائه تسهیلات حوزه تولید را با چالش روبرو نماید.

مدیران واحد‌های تولیدی با مراجعه به سایت سامانه جامع تجارت به نشانی www.ntsw.ir می‌توانند به  راحتی صورتحساب و فاکتور خرید مواد اولیه و ماشین آلات خود را ثبت الکترونیکی نمایند تا سایر مراحل توسط بانک به سرعت انجام پذیرد.
 

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.