سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ باند زورگیری و سرقت مسلحانه در شهرستان ایرانشهر منهدم شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات پلیس استان در شهرستان ایرانشهر ۲ باند زورگیری و سرقت مسلحانه منهدم شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار احمد طاهری  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و زورگیری از شهروندان در شهرستان ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او می گوید: در این راستا تحقیقات گسترده پلیس برای به دام انداختن سارقان آغاز و با کار شبانه‌روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ایرانشهر، در نهایت هویت و محل اختفای اعضای دو باند که در ارتکاب سرقت‌های مسلحانه اخیر دست داشتند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این رابطه ماموران انتظامی ایرانشهر با هماهنگی انجام شده در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان اعضای این دو باند مخوف را در حلقه محاصره خود قرار دادند و طی دو عملیات مجزا، پنج نفر از آنان را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت:کشف دو قبضه کلت کمری و کشف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت و چندین دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی در بازرسی از مخفیگاه اعضای این دو باند  متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به 9 فقره سرقت تلفن همراه و زورگیری در سطح شهرستان ایرانشهر اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.