سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه آزاد چابهار گنجینه‌ای نهفته برای تقویت اقتصاد ملی است

مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: اعتقاد داریم که چابهار، با ذخایر موجود گنجینه پنهان جمهوری اسلامی برای تقویت اقتصاد ملی به شمار می‌رود .

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: اعتقاد داریم که این منطقه، با ذخایر موجود گنجینه پنهان جمهوری اسلامی برای تقویت اقتصاد ملی به شمار می‌رود و درواقع با رویکرد توزیع عادلانه زیرساخت‌ها می‌توانیم ضمن ایجاد پیوند با اقتصاد فراملی و بین‌المللی، اقتصاد ملی را ارتقا دهیم.

نصرالله ابراهیمی گفت: باید از منطقه آزاد چابهار به عنوان گنجینه پنهان و قطب بالقوه اقتصادی نظام جمهوری اسلامی یاد کنیم که اگر به واقع با برنامه‌ریزی دقیق و با یک نقشه آمایش سرزمین در توازن و توزیع عادلانه زیرساخت‌ها کار کنیم، می‌توانیم از این گنجینه بدون اتکا به نفت، یاور بخش عظیم اقتصاد ملی باشیم و پیوندی با اقتصاد فراملی ایجاد کنیم که پوشش دهنده اقتصاد ملی در حوزه تولید و افزایش صادرات و تولید ناخالص داخلی باشد.

او گفت: مسلما زمانی که یک نگاه فراملی و ملی نسبت به چابهار پیدا می‌کنید، سطوح و جایگاه مدیرتی هم بایستی در قالب و چارچوب یک نگاه ملی و فراملی قرار گیرد.

به گفته ابراهیمی، بایستی تمامی موارد بازدارنده پیشرفت و آبادانی در سریع‌ترین زمان ممکن با برنامه محوری و مدیریت یکپارچه برطرف شود که از موارد آن معضلات حاشینه‌نشینی، ساماندهی روستا‌های محدوده، بحث انتقال اسناد و بسیاری موارد دیگر است و همه محدوده‌ها و زمین‌های الحاق باید تحت اشراف مدیرت واحد قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.