سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت گذشته

چهار نفر دیگر در استان همدان قربانی کرونا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-دکتر محمد طاهری گفت:با شناسایی ۱۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۹۰۳ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۸ هزار و ۷۲۹ نفر رسید.

با مرگ چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۹۲ نفر رسیده است.

او گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته چهارهزار و ۲۷۳ مورد بود که از این تعداد ۱۴۵ بیمار جدید شناسایی شدند که ۱۰۹ نفر از آن‌ها سرپایی مداوا و ۳۶ نفر بستری شدند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان همچنین ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری شدند و اکنون مجموع بیماران بستری مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان همدان به ۴۹۷ نفر رسیده است.

طاهری گفت:شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۷۲۰، بهار یک هزار و ۵۸۸، تویسرکان یک هزار و ۶۳۲، رزن یک هزار و ۲۷۹، درگزین ۴۲۷، فامنین ۴۲۷ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۹۰ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون پنج هزار و ۹۴۸ نفر در ملایر، چهار هزار و ۲۲۶ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۳۶۵ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

براساس اخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودراهنگ، ملایر و تویسرکان» در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های «نهاوند، فامنین و بهار» نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.