سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۳۰۰۰ سری لوازم ضروری به مددجویان کمیته امداد البرز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰۰ سری لوازم‌خانگی، ۸۸۶ دستگاه بخاری و کولر به مددجویان البرز توسط کمیته امداد اهدا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - آقای فلاح قنبری  گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰۰ سری لوازم‌خانگی و ۸۸۶ دستگاه بخاری و کولر به نیازمندان و مددجویان البرز توسط کمیته امداد این استان اهدا شد، تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان در اولویت کارهای کمیته امداد قرار دارد.

او گفت: بیش از ۱۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع دولتی برای تهیه و توزیع این لوازم هزینه شده است.

آقای فلاح قنبری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیاز‌های ۵۰ هزار نفر از مددجویان از طریق مرکز مدیریت ارتباطات حمایتی کمیته امداد البرز شناسایی‌شده این نیاز‌ها درزمینه مسکن، بهداشت و درمان، حمایت، کمک‌هزینه ازدواج، تحصیلی و حقوقی شناسایی‌شده است.

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز  از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک نمایند.

انتهای پیام/ر.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.