سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات درمانی سرپایی به بیش از ۱۵۰ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی آبادان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۶۵ شهروند جنوب غرب خوزستان از بیماران سرپایی مبتلا به کرونا گزارش شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ شکراله سلمان زاده گفت: ۱۶۵ نفر از مبتلایان جدید کرونا به صورت سرپایی هستند که ۶۵ نفر در آبادان، ۷۴ نفر در خرمشهر و ۲۶ نفر از شادگان با مراجعه به مراکز درمانی خدمات سرپایی دریافت کردند.

به گفته او در شبانه روز گذشته ۱۹۲ مورد ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شد که ۸۳ نفر مربوط به آبادان، ۷۶ نفر در خرمشهر و ۳۳ نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده.

این مسئول گفت: دیروز ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان آبادان بستری و ۱۶ بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و در حال حاضر موارد مثبت بستری کرونایی در بیمارستان‌های منطقه ۶۸ نفر هستند.

او از ثبت یک روز بدون فوتی به دلیل ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون ۳۸۱ هزار و ۲۳۱ مورد بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۳۴۴ نفر بستری و ۱۵ هزار و ۱۵۷ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

به گفته مسئولان حوزه پزشکی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسیناسیون می‌تواند بدن افراد را در برابر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا ایمن کند.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.