سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس اقدام بحرین را در میزبانی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی محکوم کرد

حماس، اقدام بحرین در میزبانی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی را ادامه جنایات و تجاوزات علیه فلسطینی ها دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان - یکی از رهبران جنبش حماس گفت حماس، اقدام بحرین را در میزبانی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی را که مسئول ادامه جنایات و تجاوزات علیه فلسطینی هاست، محکوم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین انلاین، صلاح البردویل دیروز ضمن محکوم کردن اقدام منامه در میزبانی از نفتالی بنت تأکید کرد عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر به هر شکل و روشی که باشد، مردود است.

این نماینده عضو شورای قانونگذاری فلسطینی  ادامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ویژه از جانب کشور‌های عربی با توجه به تشدید جنایات این رژیم علیه فلسطینی‌ها و تداوم سیاست گسترش شهرک سازی، یهودی سازی و کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها از کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی را به معنای ضربه زدن به آرمان ملت فلسطین دانست.

البردویل تصریح کرد عادی سازی روابط با تل آویو فقط منافع این رژیم اشغالگر و نژاد پرست را تأمین می‌کند و پوششی برای جنایات وحشیانه و مغایر با تمام قوانین و اصول بین المللی این رژیم است.

او عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر را توطئه چینی علنی و آشکار علیه مبارزه ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه و شجاعانه آن قلمداد کرد.

وی در ادامه به ملت با اصالت بحرین که مخالفت خود رابا عادی سازی روابط و پیروی از رژیم اشغالگر اعلام کردند، تبریک گفت و از ملت‌های اصیل کشور‌های عربی و اسلامی خواست عادی سازی روابط را رد، سازشکاران را رسوا و آنان را از لحاظ ملی، سیاسی و اخلاقی طرد کنند.

در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ بحرین شاهد اعتراضات گسترده مطالبه گرانه و حقوق بشری در میدان اللؤلؤ (نماد انقلاب مردم بحرین) بود. تظاهرات مسالمت آمیز ملت بحرین توسط مقامات این کشور با استفاده از گلوله‌های جنگی سرکوب و منجر به ده‌ها شهید و زخمی شد.

در آن انقلاب که این روز‌ها یازدهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، هزاران نفر از مردم به خیابان‌ها و میادین ریختند و در اولین موج اعتراضی گسترده که شاهد آن بود، خواستار اصلاحات، تغییر و آزادی و همچنین سرنگونی خاندان حاکم شدند. سال ۲۰۱۱ جمعیت بحرین یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بود که یک سوم آن‌ها به خیابان‌ها آمدند. از سال ۲۰۱۱ بیش از بیست هزار بازداشت ظالمانه به علل سیاسی رصد شده است. از این میان، بیش از ۱۷۰۰ کودک و بیش از ۳۰۰ بانو بازداشت شده‌اند. شمار کسانی که هدف شکنجه قرار گرفته‌اند، هزاران تن بوده و بیش از ۸۰۰ تن تابعیت خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
محکوم کردن فایده داره واقعا؟؟؟؟
بابا باید حمله کنید به اسراییل،همین