سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مجلس:

۱۵ میلیارد تومان برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای گیلانغرب اختصاص یافت

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای رفع مشکل بحران آب آشامیدنی در شهر سرمست و تعدادی از روستا‌های این بخش اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- شهریار حیدری در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش گواور، گفت: کار مطالعاتی به همین منظور انجام گرفته و تا پایان هفته جاری این پروژه به مناقصه خواهد رفت و به شکل اساسی مشکل آب شرب شهر سرمست مرتفع خواهد شد.

 طرح ارتقای بخش غرب به شهرستان در دستور کار وزارت کشور و دولت قرار گرفته و کار کارشناسی در این زمینه با حضور کارشناسان تقسیمات کشوری در منطقه انجام شده و این طرح در مسیر مراحل نهایی است.

آقای حیدری همچنین از اختصاص اعتبار لازم به منظور تجهیز بخش گواور به امکانات ورزشی و همچنین رفع مشکل کفپوش سالن‌های ورزشی شهر سرمست از طریق وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش خبر داد.

به منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش صنایع دستی و پرداخت تسهیلات کم بهره جهت ایجاد اشتغال در بخش گواور کارشناسان بنیاد علوی با تفاهم نامه منعقد شده به همین منظور به زودی در بخش گواور مستقر خواهند شد.

با مساعد شدن هوا راه‌های مواصلاتی منطقه روکش آسفالت خواهد شد و اعتبار لازم در این زمینه اختصاص یافته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب نیز گفت: اجرای طرح هادی در سطح هشت روستای شهرستان با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال در حال انجام است.

حشمت رضایی گفت: تاکنون عملیات اجرای طرح هادی چهار روستا به اتمام رسیده و تعداد ۲ روستا نیز در شرف تکمیل و ۲ روستا نیز در حال پیمان‌سپاری است که نیمی از روستا‌های سهم شهرستان در سال جاری به بخش گواور اختصاص یافته و با احتساب این روستا‌ها مجموع روستا‌های برخوردار از طرح هادی در سطح شهرستان به ۴۹ روستا افزایش می‌یابد.

در ادامه برنامه‌های امروزه نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی فاز دوم طرح هادی روستای کلکش با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی همچنین بهره برداری از یک دستگاه آتش نشانی در این روستا به عمل آمد که این خودرو با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از طریق وزارت کشور خریداری و در اختیار دهیاری این روستا قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ط.پ

برچسب ها: آبرسانی ، آب شرب ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.