سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار امیر رضایی با خانواده شهید رنجبر + تصاویر

فرمانده ارشد نظامی ارتش فارس و رییس ستاد ارتش استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد با خانواده‌ شهید نیروی انتظامی شهید رنجبر دیدار و گفتگو کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)، امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد و سرهنگ محمد فرهادی رییس ستاد ارتش استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد با هیات همراه از جمله سرهنگ جلال زاده رییس ایثارگران ارتش و سرهنگ شیرازی جانشین حفاظت مرکز آموزش علوم و فنون، در جمع کارکنان نیروی انتظامی سرهنگ سالمی رییس نیرو انسانی ناجا با خانواده‌ شهید نیروی انتظامی شهید رنجبر دیدار و گفتگو کردند.

امیر رضایی در این دیدار گفت: شهدا مایه افتخار همه ما هستند و خدمت به خانواده شهدا برای همگی ما یک توفیق بزرگ است.

او گفت: برای همیشه مدیون خون پاک شهدا هستیم و امیدواریم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد در این دیدار لوح یادبود، قاب عکس شهید به همسر، مادر و فرزندان شهید اهداء کرد.

چهاردهم بهمن‌ماه امسال مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز حین اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شدند. در این درگیری سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر، بر اثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام . جا داره که ضمن تبریک به مناسبت میلام امام علی علیه السلام و بزرگداشت روز مرد تقدیر و تشکر و خداقوتی داشته باشیم از کلیه فعالان باشگاه خبرنگاران جوان
مواظب سلامتیتون باشید ، ما هم دعای خیر براتون داریم