سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور رئیس کل دادگستری گیلان برای لایروبی بندر آستارا

رئیس کل دادگستری گیلان امروز در سفر به آستارا از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان و بندر آستارا بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بندر دستور داد تا شرکت پیمانکار با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان دراسرع وقت نسبت به لای‌روبی کانال ورودی اسکله اقدام کند.

به گفته او، در این زمینه هیچ قصوری پذیرفته نیست و نباید با کوتاهی مانع از جذب سرمایه گذاردر این بخش شویم.

یاسر همدمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا هم در حاشیه بازدید رئیس‌کل دادگستری گیلان از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان گفت: عدم‌لایروبی به موقع بندر باعث سرگردانی صاحبان کالا، بیکاری نیروی انسانی و تعطیلی خطوط کشتی‌رانی می‌شود.

به گفته او، رئیس‌کل دادگستری استان گیلان دستور دادند تا شرکت پیمانکار با همکاری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان دراسرع وقت نسبت به لایروبی حوضچه ورودی اسکله اقدام کند و امیدواریم لایروبی اسکله استمرار داشته و صاحبان کشتی و کالا از بلاتکلیفی درآیند.

دادگستری و ضابطین قضایی بر روند لایروبی اسکله نظارت خواهند داشت و طبق دستور رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در صورت ترک فعل با افراد خاطی در چهارچوب قانون و مقررات اداری برخورد می‌شود.

فعالیت بندر چندمنظوره شهرستان آستارا باعث اشتغال‌زایی و پویایی اقتصادی منطقه است و تمام تلاش دادگستری و ضابطین قضایی این است که حقوق عامه و صاحبان کالا و کشتی‌ها در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان حفظ شود.

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.