سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره آموزش مهارت‌های کارآفرینی ویژه مددجویان کمیته امداد در خوزستان برگزار می‌شود

قائم مقام کمیته امداد خوزستان از برگزاری دوره آموزش مهارت‌های عمومی کسب و کار، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی ویژه مددجویان این نهاد خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - ناجی عبیاوی این سخنان را در حاشیه جلسه‌ای که با حضور معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان و معاونت اشتغال این نهاد و همکاران آنان و همچنین نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید اظهار کرد.

او گفت: این نشست به منظور انجام هماهنگی‌های لازم جهت اجرای دوره آموزش مهارت‌های عمومی کسب و کار، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی ویژه گروه سنی جوان تحت حمایت امداد برگزار گردید.

در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط در خصوص نحوه برگزاری دوره‌ها، تقویم اجرایی و آزمون نهایی شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گفته عبیاوی با توجه به پشتوانه علمی و تجربی جهاد دانشگاهی در اجرای دوره‌های کارآفرینی و دوره‌های تخصصی اشتغال محور، اجرای دوره آموزش مهارت‌های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی به گروه هدف تحت حمایت امداد با نظارت وزارت ورزش و جوانان از سوی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی همانند سایر دوره‌های آموزش مقدماتی اشتغال به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی، ایجاد نگرش کارآفرینانه و ارتقای مهارت‌های عمومی فراگیران برگزار می‌شود.

عبیاوی افزود: توسعه و بهبود نگرش‌ها، مهارت‌ها و ارتقای توانایی‌های افراد مستعد اشتغال و انتقال دانش، اطلاعات و فرصت‌های نوین برای راه‌اندازی کسب و کار جدید به عنوان هدف غایی این دوره در نظر گرفته شده است.

اتصال مشاغل خانگی به بازار، بازاریابی و فروش محصولات و آموزش و زنان سرپرست خانوار و جوانان از اهداف دیگر این طرح بیان شده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غلامرضارنجبر
۱۶:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
میتوانم بلوک تولیدکنم باتعداد۳نفرکارافرینی انجآم بدم