سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاطمی امین:

برنامه جامع کنترل قاچاق کالا از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ آغاز می‌شود

وزیر صمت گفت: از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برنامه جامع کنترل قاچاق با حوزه لوازم یدکی خودرو آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - فاطمی امین گفت: قطعات تقلبی بازار لوازم یدکی خودرو را با طرح کنترل قاچاق کالا شناسایی می‌کنیم و پانزدهم هرماه یک گروه جدید به این کالا‌ها اضافه می‌شود.

پیش از این سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفته بود: طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه با هماهنگی ستاد مرکزی و دستگاه‌های مرتبط در حال اجراست، در سبد تشدید مبارزه با عرضه کالا های قاچاق هدف شناسایی کالاهای قاچاق نظیر پوشاک، لوازم خانگی، دخانیات و تلفن همراه است.

وزیر صمت می گوید: ۳۳۰۰ قلم کالا مشمول طرح درج قیمت تولیدکننده شده است که از شنبه همین هفته مرحله چهارم طرح آغاز شد و سه هزار قلم کالای دیگر به آن اضافه شده است.

به گفته فاطمی امین رتبه بندی واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری هم  سال آینده اجرایی می شود.

 نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس خانه صمت ایران با حضور وزیر صمت و دادستان کل کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
کارت سوخت گازییل جایگاه اگه باشه هیچ وقت دلال و دلال بازی نمیشد یا اگرم باشه کمتر میشد در مورد قاچاق کالا نه چیزی ارزان میشه نه هیچ فقط شعار قیمتهای سرسام اور باعث ایجاد قاچاق و گرانی شده و از طرفی محصولات بی کیفیت داخلی
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
عجب جوکی گفتی .هههههههههههامین جون .
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
یعنی تا 15فروردین قاچاق ازاده؟؟؟؟؟یعنی هر کی هر کاری خواست بکنه؟؟؟؟؟یعنی از ۱۵فروردین کلا قاچاق تعطیل میشه؟؟؟؟واقعا خجالت نمیکشی از گفتن این خبر؟؟؟؟پس تا الان چه میکردید و تا ۱۵فروردین هیچ کاری نمیکنید؟؟؟؟حقوق هم میگیرید اونم نجومی؟؟؟کمک به قاچاقچیها میکنید؟؟؟؟خلاصه تاسف اوره
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
تو؟؟گندی که خو خودرو و جاهای دیگه زدی برو درست کن بعد جوک تعریف کن
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
نوري تو صورتت نيست وقتي اين اخبار داده ميشه يعني انجام نميدهيد وقتي قرص و محكم گفتيد از همين لحظه در حال انجام است آن موقع ميشه رو حرفتان حساب باز كرد. البته معاون وزير دولت روحاني كه بشه وزير بهتر از اين نميشه.