سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف ۱۲۲ فقره از زمین‌های شهرک صنعتی در جنوب کرمان

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان از تعیین تکلیف ۱۲۲ فقره زمین شهرک‌های صنعتی و رفع مشکل ۳ واحد صنعتی در جنوب استان کرمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  مسلم مروجی فرد گفت: ۱۲۲ فقره از اراضی واگذار شده در شهرک‌های صنعتی در سنوات گذشته طی جلسه کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان  تعیین تکلیف شدند.

او می‌گوید: این اراضی در سال‌های گذشته و از طریق صدور مجوز از سازمان‌های مختلف از جمله سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی واگذار شده بودند که به علت انجام نشدن اقدامات قابل قبول در حوزه مجوز صادر شده، در این جلسه مطرح و تعیین تکلیف شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: پس از طرح و بررسی موضوع این زمین ها، مقرر شد ۵۰ فقره از زمین‌هایی که اقدامی انجام نداده اند، برای واگذاری به طرح‌های جدید، خلع ید و به بقیه زمین‌ها که دارای پیشرفت‌های متناسب با زمان واگذاری زمین هستند، برای تکمیل پروژه‌ها مهلت داده شود.

به گفته او در ادامه جلسه نیز مشکلات ۳ طرح صنعتی در زمینه بدهی معوق بانکی و  مشکل مالیاتی و رهن بانکی زمین یک واحد صنعتی مطرح و برای حل آن‌ها مصوباتی تایید شد.

مروجی فرد می گوید: سرمایه گذاران جنوب کرمانی که اقدام به سرمایه گذاری کرده و با مشکل مواجه شده اند، برای بررسی و ارائه مشکلات سرمایه گذاری خود به دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید در سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند.

هجدهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور مهرابی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نویدی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و همچنین تعدادی از مسئولان و سرمایه گذاران در محل استانداری کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.