سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد؛

تحصیل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه های کشور

داداش پور گفت: ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل هستند که تغییرات در هرم جمعیتی، خبر از کاهش دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - هاشم داداش پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو  در دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل هستند که تغییرات در هرم جمعیتی، خبر از کاهش  دارد؛  اما از سوی قشر تحصیل کرده آن هم در حوزه تکمیلی رو به افزایش است.

او می گوید: برای پیشرفت علمی باید خیرانی، چون افضلی‌پور در کنار دولت باشند تا اثر علمی خود را بر جامعه بگذارند.

 به گفته معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ازدواج، فرصت‌های شغلی و مسکن از جمله نیاز‌های اساسی دانشجویان است که باید از سوی دولت و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم در این مراسم گفت: کسانی که در دانشگاه‌ها مسئولیت می‌پذیرند، دلسوز و خواستار موفقیت همه هستند؛ چرا که خودشان عضوی از دانشگاه هستند و در حرکت مومنانه سعی خود را برای موفقیت مسئولان جدید می‌گذارند.

محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار گرفتن دانشگاه باهنر در زمره ده دانشگاه برتر کشور، جای قدردانی از همه مدیران و کارکنان این دانشگاه را دارد.

در پایان این مراسم از خدمات طاهر رئیس پیشین دانشگاه شهید باهنر کرمان قدردانی و اکبری فرد به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

امروز همچنین طرح توسعه کلاس‌های دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح شد.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.