سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حمایت دادگستری:

کارخانه لبنیات بافت، بار دیگر راه اندازی شد

دادستان بافت گفت: کارخانه لبنیات بافت، پس از یک سال با تلاش دادگستری شهرستان بافت دوباره راه اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - عنایت الله دهقانی گفت: کارخانه لبنیات بافت که از  یک سال پیش به علت مشکلات مالی و اختلاف شرکا تعطیل شده بود، با تلاش دادگستری شهرستان دوباره راه اندازی شد.

او می گوید: پس از چندین ماه تعطیلی و بیکار شدن کارگران کارخانه، اکنون ۱۵ کارگر این کارخانه به کار بازگشته اند و با افزایش تولید، تعداد کارگران بیشتر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت  گفت:  این چندمین واحد تولیدی شهرستان بافت است که از ابتدای سال رونق دوباره گرفته و در مجموع بیش از ۵۰ نفر در این واحد‌ها مشغول به کار شده اند.

به گفته او پارسال هم با تلاش‌های انجام شده در دادگستری شهرستان بافت از بیکار شدن تعدادی از کارگران در تعدادی از واحد‌های تولیدی جلوگیری شد.

این مقام قضایی می گوید: مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید دادگستری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط بررسی و برای رفع آن چاره اندیشی می‌شود.

به گفته او براساس بخشنامه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه که به همه دادستان‌ها و واحد‌های اجرایی ابلاغ شده، هیچ کارخانه یا واحد تولیدی در استان و شهرستان‌ها توقیف نمی‌شود.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.