سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی طرح‌های تامین آب آشامیدنی در روستا‌های استان قزوین

کلنگ اجرای طرح‌های آبرسانی به ۹۶ روستای استان قزوین به زمین زده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین -  امروز در مراسمی اجرای طرح‌های تامین آب آشامیدنی ۹۶ روستای استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی و سازمان بسیج سازندگی آغاز شد.

این طرح‌ها در قالب ۵ مجتمع آبرسانی روستایی الموت، ضیاء آباد ۱ و ۲، ماهین، قاقازان و فارسجین اجرا می‌شود.

برای اجرای این پروژه‌ها ۲ هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

با بهره برداری از این طرح‌ها ۳۱ هزار و ۸۴۱ نفر از آب آشامیدنی با کیفیت بهره مند می‌شوند.

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان در این مراسم گفت: سپاه همه هویت خود را از مردم می‌داند و امروز هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی حق ندارد برای خدمت به مردم منت بگذارد.

وی افزود: مردم با عظمت ایران بدون هیچ نگاه حزبی و سیاسی قابل تکریم هستند و سپاه برای همه مردم جان خود را فدا می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان به اجرای طرح‌های مشارکتی اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مشارکتی را باهم شروع و با هم به اتمام می‌رسانیم و اگر بین راه کسی به هر دلیل نتوانست ادامه دهد، دستگاه‌های همراه ادامه دهنده مسیر باشند.

سردار رفیعی آتانی افزود: امروز مشکلات کشور را می‌شناسیم و لازم است با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با عزم راسخ برای حل آن‌ها اقدام کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم گفت: به منظور رفع محرومیت زدایی در مناطق کمتر برخوردار، ۱۰ هزار پروژه آبرسانی در روستا‌های کشور تا پایان دولت سیزدهم اجرا می‌شود.

فاطمه محمدبیگی افزود: در جلساتی که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد مقرر گردید سالانه ۱۰ هزار پروژه آبرسانی روستایی در کشور اجرا شود.

محمدبیگی تصریح کرد: در سطح آبرسانی روستایی تلاش می‌کنیم از ۲۵ درصد پوشش به ۹۰ درصد در دولت سیزدهم برسیم و در تمام استان‌ها به همت سپاه، بسیج مقتدر و اداره آب شاهد خدمت رسانی به مردم باشیم.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس برای ارتقای سلامت مردم تلاش خواهند کرد و آسایش مردم برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.