سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوران بحران رونالدو آغاز شد

رونالدو می‌خواهد تمام دقایق بازی در زمین باشد، اما سرمربی منچستر یونایتد تا حدودی این موقعیت را از او گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از اوجوگو، منچستریونایتد همچنان با عملکردی بسیار پایین‌تر از حد انتظار در حال گذراندن این فصل است. این تیم با تساوی ۱-۱ شنبه گذشته مقابل ساوتهمپتون  به رده پنجم لیگ برتر  سقوط کرد و لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۳ را از دست داد.

 آلن شیرر مهاجم و ملی پوش سابق انگلیس درباره رونالدو بازیکن این تیم گفت:  او بازیکنی باورنکردنی و یکی از بهترین‌های تاریخ است، اما در حال حاضر ۳۷ سال دارد. او دوست ندارد کنار گذاشته شود، زیرا  میل بی نظیری برای پیروزی و عزم بزرگی برای شکست نخوردن دارد. رونالدو می‌خواهد در تمام دقایق و در همه بازی ها، در  زمین باشد و این به مربی هم فشار می‌آورد.

شیرر گفت: "من رونالدو را به خاطر هیچ چیز سرزنش نمی‌کنم. همین اتفاق برای من رخ داد. در پایان کارم چند بار کنار گذاشته شدم و نمی‌توانم توضیح دهم که چقدر از آن متنفر بودم. حس می کردم  تحقیر شدم. "

او گفت: داشتن کریستیانو رونالدو در تیم باید مانند یک رویا برای جوانان باشد. اگر تا کنون از او نصیحت نمی خواستید همین حالا دست به کار شوید. 

رونالدو از  هرج و مرج تیمش عصبانی است و چیز بهتری می‌خواهد.

شیرر در طول دوران حرفه‌ای خود با ساوتهمپتون، بلکبرن و نیوکاسل درخشید. او برای تیم ملی انگلیس در ۶۳ بازی ۳۰ گل به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.