سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه تجن کلای چالوس + تصاویر

فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری تجن کلای چالوس به مناسبت دهه مبارک فجر،به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری تجن کلای چالوس به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور شکوه فر معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

فاز نخست ورزشگاه تجن کلاس چالوس که از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری در زمینی به مساحت ۵ هکتار و با هزینه بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان و با ارزش اقتصادی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان احداث شد.


بنیامین شکوه فر معاون محترم وزیر ورزش و جوانان در آیین گشایش این پروژه گفت: افتخار دارم در خدمت مردم ولایتمدار و در استانی که مهد شیعه محسوب می‌شود حضور دارم.

بهره برداری از این پروژه نتیجه پیگیری‌های مسئولان منطقه است و در دولت سیزدهم مهمترین موضوع عدالت است.

به گفته شکوه فر مقام معظم رهبری دستور فرمودند دولت برای هر برنامه باید پیوست عدالت اجتماعی داشته باشد و با دستورات اکید مقام عالی وزارت نیز این مهم در دستور کار است.

امروزه در دور افتاده‌ترین مناطق و نقاط محروم کشور هم پروژه‌هایی که متوقف بود به بهره برداری می‌رسد و تمام دولت دست به دست هم داده تا کل کشور به کارگاهی بزرگ تبدیل شود.

به گفته شکوه فر برنامه ریزی دقیق برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های ورزشی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وجود دارد و با پیگیری رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای گشایش فاز‌های بعدی برنامه ریزی خواهد شد.

 


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.