سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت وجود کارت واکسن برای شرکت‌کنندگان در آئین اعتکاف

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: آئین معنوی اعتکاف با رعایت موازین بهداشتی در تعدادی از مساجد استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده گفت: همزمان با ایام‌البیض آئین اعتکاف مومنان در شهر اردبیل در قالب هشت مسجد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آماده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل می گوید: برای آقایان مساجد امام علی کارشناسان، المهدی حافظ، الغدیر شورابیل، مسجد جامع و اعظم و حضرت ابوالفضل (ع) شهرک سینا تدارک دیده شده تا مراسم معنوی اعتکاف را انجام دهند.

به گفته او، برای بانوان نیز مسجد سادات علی‌آباد و الزهرا (س) شهرک آزادی تدارک دیده شده تا در ایام اعتکاف از فرصت به وجود آمده برای برداشتن توشه معنوی استفاده کنند.

حجت الاسلام جعفرزاده گفت: در برنامه‌های اعتکاف امسال در کنار دعا و نیایش سخنرانی و محفل انس با قرآن برای مؤمنان تدارک دیده شده است تا در مدت سه روز گوشه‌نشینی و خلوت در مساجد بتوانند حال و هوای معنوی خود را اعتلا دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل می گوید: در سایر شهرستان‌ها نیز حداقل یک مسجد برای اعتکاف آقایان و یک مسجد نیز برای اعتکاف بانوان تدارک دیده شده که مؤمنان می‌توانند با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی در جریان برگزاری این آئین معنوی قرار بگیرند.

آئین اعتکاف از اذان صبح ۱۳ رجب آغاز و تا اذان مغرب ۱۵ رجب ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.