سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به پاس زحمات مردم شاهرخت

جهادگران خدمت رسانی را ادامه می‌دهند

نیرو‌های جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از گذشت ۱۰ روز از اتمام رزمایش حضرت فاطمه زهرا (س) در شاهرخت، همچنان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - دو هفته پیش بود که مردم دهستان شاهرخت شهرستان زیرکوه به منظور برگزاری هر چه بهتر رزمایش حضرت فاطمه زهرا (س)، امکانات خود را در اختیار نیرو‌های سپاه پاسداران گذاشتند.

نیرو‌های سپاه نیز جهت قدردانی از مردمان روستا‌های مرزی خراسان جنوبی، در حاشیه این رزمایش به انجام خدمات عمرانی و بهداشتی پرداختند.

حالا پس از گذشت ده روز از پایان رزمایش، همچنان خدمات رسانی نیرو‌های سپاه به مردم روستا‌های دهستان شاهرخت ادامه دارد.

مردم روستاهای مرزی طعم محرومیت زدایی را چشیدند

یکی از ساکنین دهستان شاهرخت می‌گوید: امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ ما الان درک می‌کنیم که وجود نیرو‌های سپاهی چقدر برای مردم ما ضرورت دارد.


بیشتر بخوانید


او گفت: پزشکانی آمده اند و در تخصص‌های مختلف از جمله اطفال، عمومی و دندانپزشکی به ارائه خدمت به مرزنشینان استان می‌پردازند.

این روستانشین خراسان جنوبی می‌گوید: کار‌های عمرانی نیز در حال انجام است و بند‌های خاکی به همت نیرو‌های سپاه در حال ساخت است تا مردم از آن‌ها استفاده کنند.

جاده سازی و بلوارکشی در حوزه عمرانی

سرگرد سحری جانشین محور عملیاتی مالک اشتر گفت: به پاس قدردانی از زحمات مردم شاهرخت، خدمت رسانی به این مردم همچنان ادامه دارد.

او گفت: از جمله اقدامات حوزه عمرانی که نیرو‌های قرارگاهی آن را به عهده دارند، جاده سازی و بلوارکشی است.

۳۰ روستای مرزی شهرستان زیرکوه تحت پوشش خدمات نیرو‌های خدماتی و پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته اند و طعم محرومیت زدایی را می‌چشند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.